TORSDAG

GODKÄND I MATTE B! JAAAAA!! Vilken lycka! Som jag kämpat för detta! Som jag förbannat den där sablans matte boken!

Hade egentligen velat göra något dramatiskt.. 

kanske slita av mig tröjan och riva sönder matteboken över min nakna kropp!


fast å andra sidan ligger kostnaden för boken på runt 300 kronor.. Nog med att boken redan beslagit värdefulla timmar av mitt liv den ska minsann inte beslagta mina pengar också! Nää, någon måtta får det allt vara!

Kanske får köra på en budget variant istället? Slita sönder ett rutat papper lite dramatiskt! kanske slänga in någon cool kommentar också så som "jag skiter väl ändå i matte!!!" Bah' för att liksom!



Hur som helst!
DET HÄR kallar jag matte Conny!!

 
 + =

Kommentarer
Postat av: pungen

Förstår inte vad du får allt ifrån louise... haha

2011-08-02 @ 16:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0