MÅNDAG

Godafton

Idag har jag varit ledig hela dagen! Lektionerna blir allt färre vilket innebär lediga dagar. Så jäkla gött! Emma kom hit vid 12 tiden och sedan dess har vi legat och pressat ute i solen på min baksida. Vilket resulterar i att jag numera bär kärlekens färg och kan inte röra mig. Jag känner mig helt tight i skinnet! (Vet ni vad jag menar om jag säger så?) Haha

kan.....inte.....röra............mig

Med andra ord så är jag bränd.


Fick förresten precis besök av en katt som brukar spatsera runt på vår tomt ibland på somrarna, fast denna gången kom han upp på mitt rum och myste loss!

Jag kallar honom Sommar-Johnny

S-J (som jag lite coolt kan kalla honom nu i efterhand) fick sig en räka och lite kel så nu gillar han mig. Jag är accepterad.

Funderar på att behålla na'


/ Eder katt-vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0