TISDAG

Hej frön

Fruktansvärt kass uppdatering jag vet. Men efter en helg fylld med festival och nu jobb har jag inte haft datorn i tankarna

Jag sommar jobbar på ett ålderdomshem förresten för er som inte vet det och idag under fika nummer 6 kom samtalsämnet fobier upp. Jag blev total mobbad för mina fobier och jag tror inte jag är inräknad i eftermiddags fikat längre..


Vad är då mina fobier?

1. ormar, män, stickade tröjor med djurtryck

2. maneter, gröpa ur meloner, att bli tvingad att ta på en våtdräkt efter att ha tagit på deodorant

3. gå baklänges, bli petad på från avstånd, flåsande människor 


Rätt svar får en klapp på höger kind!

Kommentarer
Postat av: Frida

2 helt klart haha :D

2011-06-17 @ 12:20:52
Postat av: Anonym

skulle fan kunna vara dom allihop! ;)

2011-06-27 @ 18:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0