DÖDENS CLOWN

Godmorgon höns

Igår kollade jag och Sebastian på film, en handfilmad skräckis om spöken. Hade blandade känslor. Har väl min pratar-gärna-länge-och-väl-om-spöken-mormor att tacka för det. Inte nog med att hon berättade dödens spök-historier för mig som liten utan hon gav mig även en obehaglig clown som satt på en obehaglig gunga i 6 års present!! 

Bör även tillägga att den placerades i taket över min säng. Ett perfekt ställe att placera psycho-blir-säkert-levande-på-natten-clownen tyckte mormor!! Perfekt ställe att vända sig om sakta i gungan och stirra eller varför inte hoppa ner och mördas på tyckte jag.


Nu ska jag in till stan!


                                         
                                                        /SMEK
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0