MÅNDAG

Världens finaste halsband från mitt gos!

Jag älskar det!! Känner mig som en puma på savannen med denna skönhet runt min hals. Ska nog matcha detta till naken hud. Inga kläder alls! Då framhävs det på bästa sätt! *tipz*

Dess lätthet.. Sättet det rör sig i vinden.. Sättet det flyger som den vackraste av melodier genom luften och berör som en kram från en gammal vän


Jag pratar förstås om min nakna kropp. inte halsbandet. Min nakna kropp. Ville bara poängtera det så det inte blir några missförstånd.


                                                  På återseende frön!


Kommentarer
Postat av: :)

VART ÄR DET KÖPT?

2011-08-03 @ 17:38:00
Postat av: Louise

Det kommer från hm! :)

2011-08-04 @ 14:17:45
URL: http://loais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0